برگزاری یادواره شهید مدافع امنیت  در بجستان

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی گفت: فراجا مفتخر است که روزی یک تقدیم نظام و انقلاب می‌کند، شهدای فراجا تمام بخش شهدای کربلا هستند.
کد خبر: ۹۵۶۵۳۹۴
|
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بجستان، حجت الاسلام مهدی حسن‌زاده نامقی در یادواره شهید مدافع امنیت «علیرضا اکبری»  که با حضور مسولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد، اظهار  کرد: شهید اکبری فقط شهید امنیت نیست بلکه شهدای فراجا را باید شهید مدافع حرم نامید.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران، دشمن درجه یک اسرائیل بشمار می رود و در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستاده است.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی ادامه داد: چه کسی فکر می‌کرد که امروزه در کشورهای اروپایی عکس سردار شهید «حاج‌قاسم سلیمانی» و پرچم غزه را بلند کنند این به برکت خون همین شهیدان است.

حسن‌زاده اذعان داشت: این بی‌غیرتی است که انسان در برابر جبهه حق سکوت کند ما در غزه صحنه روبرویی جبهه حق و باطل را می‌بینیم. آیا این همان وعده‌ای نیست که ۱۴۰۰ سال پیش پیامبر (ص) بشارت دادند که قومی در مشرق‌زمین برای برپایی اسلام قیام خواهد کرد آنان در اعتقاداتشان مثل آهن هستند.

وی تصریح کرد: مادر معظم شهید اکبری خوشحال باش به این بشارت پیغمبر زیرا شما فرزند شهیدت را خواهی دید و او را در آغوش خواهید کشید.

مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: در آستانه ۹ دی روز بصیرت هستیم فراموش نمی‌کنیم بسیاری از خواص در فتنه ۸۸ سکوت کردند. مردم با بصیرت نگذاشتند علی زمان تنها بماند و با حضور خود باعث دلگرمی رهبر معظم و فرزانه انقلاب شدید و از بسیاری خواص جلو زدید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار